کارنیول سے پہلے کی تقریبات دنیا کے سب سے بڑے کارنیوال میں


برازیل کا عظیم الشان کارنیول ، جسے دنیا کا سب سے بڑا تہوار بھی کہا جاتا ہے ، سرکاری طور پر 9 فروری کو شروع ہوگا اور 13 فروری کو اختتام پذیر ہوگا۔ ابھی یہ جگہ کارنیول سے قبل کی تقریبات سے دوچار ہے جو اپنے آپ میں زائرین کے لئے بہت بڑی توجہ کا مرکز ہے۔ ریو کارنیول ہر سال ایک ارب ڈالر کی آمدنی کا تخمینہ لگاتا ہے۔

کارنیول روح پورے ملک کو تہوار کے موڈ میں رکھتی ہے لیکن ریو ڈی جنیرو کو کارنیوال کا دارالحکومت سمجھا جاتا ہے۔ یہ مقامی لوگوں اور غیر ملکی سمیت بڑی تعداد میں ہجوم کو راغب کرتا ہے۔ سانبہ ڈانسرز اور وسیع و عریض ملبوسات وہی کارنیول کا ایک اہم حصہ ہیں۔

ریو کارنیول قدیم رومیوں اور یونانیوں کا ہے جو بہار کی تقریبات منعقد کرنے کے لئے جانے جاتے ہیں۔ لوگوں نے موسم بہار کے استقبال کے لئے نشانات پہنے ، شکریہ ادا کیا اور گلیوں میں ناچ لیا۔

کارنیول کئی سالوں میں تیار ہوا ہے ، جو دنیا بھر سے آنے والے زائرین کو جمع کرتا ہے۔ بڑے شہروں میں ہر گلی کا ایک بینڈ ہوتا ہے جو پہلے سے طے شدہ راستے پر گاتا ، ڈھول بجاتا ہے اور مارچ کرتا ہے اور ہمیشہ متحرک ملبوسات میں پرجوش انکشاف کرنے والوں کے گروہوں سے گھرا رہتا ہے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *