شنگھائی میں دنیا کی سب سے بڑی اسٹاربکس کے اندر


بدھ کے روز شنگھائی میں اسٹار بکس نے دنیا کا اپنا سب سے بڑا کیفے کھولا جب روایتی طور پر چائے پینے کے لئے مشہور اس ملک کی بڑھتی ہوئی کافی ثقافت پر امریکہ میں مقیم مشروبات کا ایک بڑا دیو شرط لگا ہوا ہے۔

وسطی شاپنگ کے ایک مصروف ڈسٹرکٹ میں پھیلی ہوئی دو منزلہ دکان کا افتتاح سینکڑوں صارفین نے کیا ، کچھ آئی فون کی رہائی کی ایک یاد دلانے والے مناظر میں ایک بلاک کے لئے باہر لمبی لمبی قطار میں ایک گھنٹے سے زیادہ انتظار کر رہے تھے۔

کیفے کا رقبہ 2،700 مربع میٹر (30،000 مربع فٹ) ہے – جو فٹ بال کے فیلڈ کا تقریبا نصف رقبہ ہے – اور اس کمپنی کا دوسرا اسٹار بکس ریزرو روسٹری ہے ، جس میں ایک بڑی قسم کا اسٹور ہے جس میں پریمیم کیفے ، چائے اور کافی سے زیادہ شراب شامل ہے۔ ایک شخصی باریستا سروس کے ساتھ۔

روسٹری کا پہلا آؤٹ لیٹ اسٹار بکس´ آبائی شہر سیئٹل میں 2014 میں کھولا گیا تھا۔

اسٹار بکس کے پاس پہلے ہی چین کے 136 شہروں میں 3000 سے زیادہ معیاری کیفے موجود ہیں ، جن میں صرف شنگھائی میں 600 سے زیادہ شامل ہیں ، جو دنیا کے کسی بھی شہر میں اسٹورز کی سب سے بڑی تعداد ہے۔

کمپنی کا کہنا ہے کہ چین میں ہر 15 گھنٹے میں ایک نیا اسٹاربکس کھلتا ہے۔

چیئرمین ہوورڈ شولٹز نے منگل کو اسٹور کے افتتاح سے قبل بلومبرگ نیوز کو بتایا کہ چین ایک دہائی سے بھی کم عرصے میں کمپنی کی سب سے بڑی منڈی بننے کے لئے تیار ہے۔

انہوں نے کہا ، “یہ بات ہمارے لئے عیاں ہے کہ اسٹار بکس کے ل of چین کی ہولڈنگ طاقت امریکہ کی ہولڈنگ طاقت سے کہیں زیادہ نمایاں ہوگی۔

اس اسٹور میں “ولی وونکا” کا احساس ہے ، جس میں ایک بڑی دو منزلہ رسک ہے جس میں ٹنوں پر تازہ بھنے ہوئے پھلیاں ہیں جو چھت کے ساتھ سانپوں کے ذریعہ کیفے کی مختلف سلاخوں کو بھیجے جاتے ہیں ، جب کہ پیکڈ پھلیاں کنویر بیلٹ پر گھومتی ہیں۔ .

ژاؤ فی ، ایک کاغذی تاجر ، نے کہا کہ کچھ کوفیوں کے لئے پینے کی قیمتوں میں 78 یوآن (80 11.80) تک چلنے سے بہت سارے چینی صارفین کو خوفزدہ ہوجائے گا۔

“لیکن چین میں بہت سارے لوگ واقعی مہنگے ٹافیوں کی تعریف کرنا شروع کر رہے ہیں ، خاص طور پر بڑے شہروں میں نوجوانوں ،” اس کے باوجود نائٹروجن سے متاثرہ پھلوں کی چائے کا انتخاب کرنے والے چاؤ نے کہا۔

“اور یہ یہاں بہت عمدہ نظر آتا ہے ، بہت سے لوگ محض دیکھنے کے لئے آئیں گے۔”



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *