جنیوا میں ہتھوڑے کے نیچے جانے کے لئے اب تک کے سب سے بڑے ہیرے کی نیلامی ہوئی ہے


جنیوا: نیلامی میں پیش کیا جانے والا اب تک کا سب سے بڑا ہیرا منگل کی شام جنیوا میں ہتھوڑے کے نیچے جانے والا ہے ، جس کی بولی کے ساتھ top 25 ملین ڈالر کی توقع کی جاسکتی ہے۔

کرسٹی´ کے موسم خزاں کے زیورات نیلامی کی ایک خاص بات یہ ہے کہ “سنسنی خیز” 163.41-قیراط کی بے عیب ہیرا ، جسے زمرد اور آرٹ آف گریسوگونو نامی ہیرے کے ہار سے معطل کردیا گیا ہے۔

کرسٹی نے کہا کہ “آج تک ، یہ اب تک کا سب سے بڑا ڈی بے عیب ہیرا ہے جو نیلامی میں فروخت کے لئے پیش ہوتا ہے ،” کرسٹیوں نے کہا جب اس منی نے پہلی بار اعلان کیا تھا کہ اس کی سالانہ شاندار زیورات کی فروخت کا حصہ ہوگا۔

نیلامی گھر نے کہا کہ اسے توقع ہے کہ “بے مثال خوبصورتی اور شاندار کاریگری کا شاہکار” تقریبا 25 ملین ڈالر (21.2 ملین یورو) حاصل کرے گا ، اور دوسرے ماہرین کا کہنا ہے کہ اس سے اس رقم میں دوگنا اضافہ ہوسکتا ہے۔

بے عیب ، D رنگ 11A قسم کا ہیرا 404 کیریٹ کھردری پتھر سے کاٹا گیا تھا جسے فروری 2016 میں انگولا کی لولو کان میں دریافت کیا گیا تھا – یہ اب تک کا 27 واں سب سے بڑا کچا سفید ہیرا دریافت ہوا ہے۔

کسی نہ کسی طرح کا تجزیہ اینٹورپ میں کیا گیا تھا اور نیو یارک میں کاٹا گیا تھا ، جہاں 10 ہیرے کاٹنے والے ماہرین کی ایک ٹیم نے دیوہیکل کھردری پتھر کو نقشہ ، بے عیب ہیرا میں نقشہ سازی ، سازش ، چوری ، لیزر کاٹنے اور پالش کرنے میں شامل کیا تھا۔

اس کے بعد سوئس لگژری جیولر ڈی گریسوگونو کی ایک ٹیم نے 163.41 کیریٹ کے ہیرے کے آس پاس 50 مختلف ڈیزائن تیار کیے ، اس سے پہلے کہ اس کا مرکزی حصہ ہونے کے ناطے اس پتھر کے ساتھ غیر متناسب ہار کا انتخاب کیا جائے۔

کرسٹی نے کہا ، “یہ انوکھا زیور تیار کرنے میں 1،700 گھنٹے لگے اور 14 کاریگروں کی ٹیم شامل ہوئی۔”

ہار کا بائیں طرف 18 مرکت کٹ ہیروں سے بنا ہوا ہے اور دائیں طرف ناشپاتی کے سائز کے دونوں قطاروں پر مشتمل ہے۔

“ہیروں کی عالمی منڈی کا پتہ لگانے والی 77 ڈائمنڈ فرم کے سربراہ توبیاس کرمونڈ نے کہا ،” آرٹ آف ڈی گریسوگونو ایک کرسمس کا بہترین فن ہے اور دیوار پھولوں کو لگانے کی ضرورت نہیں ہے۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ جب حریف نیلام گھر سوتبی´س نے 2013 میں 118.28 کیریٹ کی بے عیب ڈی ہیرا فروخت کیا تھا تو اسے 30.6 ملین ڈالر میں فروخت کیا گیا تھا۔

انہوں نے مشورہ دیا کہ منگل کو فروخت ہونے والے اس پتھر کے بیچ ایک “بہت بڑا ہیرا ہے ، اور اس کے سب سے بڑے کامل پتھر کا لقب یہ دیکھ سکتا ہے کہ اس میں million 50 ملین سے زیادہ کی جیت بولی جا سکتی ہے۔”

منگل کی نیلامی کی ایک اور خاص بات “لی گرانڈ مزرین” ہے ، جو 19.07 کیریٹ ہلکا گلابی ہیرا ہے ، جو ایک بار نپولین سمیت متعدد فرانسیسی بادشاہوں اور شہنشاہوں کے تاج میں قائم تھا۔

اس جوہر کا نام کارڈنل مزارین ، ایک اطالوی کارڈنل اور ڈپلومیٹ کے ساتھ ساتھ ایک عظیم آرٹ کلیکٹر کے نام پر رکھا گیا تھا ، جو لوئس بارہویں اور لوئس چودھویں کے ماتحت وزیر اعلی کی حیثیت سے خدمات انجام دیتا تھا ، اور جس نے اس کی مرضی کے مطابق اس اور دوسرے ہیروں کو سن بادشاہ کے پاس وصیت کیا تھا۔

کرسٹیئس نے اس پتھر کو “خوبصورتی کا لازوال علامت” قرار دیا اور کہا کہ اس نے ہیرے کے لئے 6.0-9.0 ملین ڈالر (5.1-7.7 ملین یورو) کی رقم حاصل کرنے کی امید کی ہے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *