انتہائی مالدار تین ایلیٹ کریڈٹ کارڈوں سے خوفناک فوائد کے ساتھ لطف اندوز ہوتے ہیں


لاس اینجلس: انتہائی امیر ہونے کا اکثر لوگوں کا خواب ہمیشہ سے ہی رہا ہے کیونکہ جب وہ کریڈٹ کارڈ استعمال کرتے ہیں خاص طور پر جب وہ بہت ہی فائدہ مند فائدہ اٹھاتے ہیں تو وہ دوسرے لوگوں کی طرح ایسا نہیں کرتے ہیں۔

بلاشبہ ، معیاری کریڈٹ حد اور کسٹمر سروس ہاٹ لائنز کے بجائے ، اشرافیہ کے دعوت نامے والے کارڈ ہی لامحدود کریڈٹ لائنوں کے ساتھ آسکتے ہیں۔

اس اعلی پروفائل پلاسٹک کارڈ کے ل people ، لوگوں کو جس اہم چیز کی ضرورت ہے ، اچھی طرح سے بنائے ہوئے بینک اکاؤنٹ اور شاہی یا مشہور شخصیات کی حیثیت کا نظم کریں۔

اطلاعات کے مطابق ملکہ الزبتھ دوم اور ایلٹن جان نے کاؤٹس اینڈ کو کا ورلڈ کارڈ استعمال کیا ہے ، یہ ایک انتہائی مائشٹھیت کارڈ ہے جہاں کارڈ ہولڈرز جہاں چاہیں نجی طور پر شاپنگ سیشن پیش کرتے ہیں۔

اس دوران کم کارداشیئن اور اوپرا ونفری نے امریکن ایکسپریس سنچورین کا استعمال کیا ہے ، جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ کارڈ ہولڈروں کو اپنی خواہش کی ہر چیز خریدنے کے اہل بناتے ہیں ، چاہے وہ کتنے ہی بظاہر قابل رسائ کیوں نہ ہوں۔

سینچورین کے بارے میں بہت زیادہ تفصیلات دستیاب نہیں ہیں ، بشمول یہ کتنے کارڈ جاری کرتا ہے۔ لیکن ایک نمائندے کے بارے میں یہ بتایا گیا ہے کہ سائن اپ کرنے کے لئے 7،500 ڈالر کی شروعات فیس کی ضرورت ہوتی ہے جس کے بعد 500 2500 کی سالانہ فیس ہوتی ہے ، اور کہا کہ کارڈ کے فوائد کارڈ ہولڈر کے طرز زندگی اور ضروریات کے مطابق ہوجاتے ہیں۔

اطلاعات سے پتہ چلتا ہے کہ دعوت نامہ اسکور کرنے کے ل you آپ کو ایک اور امریکی ایکسپریس کارڈ پر year 250،000 اور 50 450،000 کے درمیان ہر سال خرچ کرنے کی ضرورت ہے۔

جے پی مورگن ریزرو (پیلیڈیم) کارڈ

جے پی مورگن ریزرو اپنے بہتر پیشرو ، دی چیس پیلاڈیم کا جدید ترین ورژن ہے ، جو مبینہ طور پر امریکی صدر باراک اوباما نے استعمال کیا ہے۔ دعوت نامے کے اہل ہونے کے ل you ، آپ کو چیز نجی بینک کا ممبر بننے کی ضرورت ہے۔

نجی بینک کی رکنیت ان دولت مند مؤکلوں کے لئے خصوصی ہے جن کے مبینہ طور پر ان کے کھاتے میں کم از کم $ 10 ملین رہتے ہیں ، اگرچہ چیس نے اس اعداد و شمار کی تصدیق کرنے سے انکار کردیا۔

اس کارڈ کو نیلم ریزرو سے جو چیز ممتاز کرتی ہے وہ ہے اس کی استثناء۔ یہ بنیادی طور پر ایک حیثیت کی علامت ہے ، جو آپ کے دنیا کے منتخب کلبوں میں سے کسی میں داخلے کی تصدیق کرتا ہے۔

بینک آف دبئی فرسٹ رائل ماسٹرکارڈ

دبئی فرسٹ رائل ماسٹر کارڈ اصلی سونے میں تراش لیا گیا ہے اور اس کے مرکز میں 235 قیراط کا ہیرا سرایت ہے۔

دبئی فرسٹ کے مطابق ، کارڈ میں ایک نامعلوم سالانہ فیس درکار ہوتی ہے جو آپ کو ایک “وابستہ رشتے دار مینیجر” خریدتا ہے جو “شاہی طرز زندگی کا انتظام” فراہم کرتا ہے۔ (متحدہ عرب امارات میں مقیم کمپنی نے تبصرہ کی درخواستوں کا جواب نہیں دیا۔)

دبئی کے پہلے سی ای او ابراہیم الانصاری نے انگریزی زبان میں مقیم ایک انگریزی زبان کے اخبار کو نیشنل کو بتایا ، “ان موکلوں کو کیا ضرورت ہے؟ ان کی کیا ضرورت ہے؟ ان کی ضروریات کیا ہیں؟ یہ پیسہ نہیں ہے – یہ خدمت ہے۔ آپ چاند طلب کرتے ہیں ، اور ہم کوشش کرتے ہیں اور اسے حاصل کرتے ہیں۔” متحدہ عرب امارات

صرف انتہائی اعلی قدر والے افراد کو ہی مدعو کرنے کا موقع مل جاتا ہے ، اور کہا جاتا ہے کہ یہ کارڈ دنیا میں سب سے زیادہ خصوصی ہے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *