اماراتی بلاگر کا پاکستان اور اس کے ناقابل یقین لوگوں سے پیار ہے۔


فیس بک / خالد الامری (خالدالامری) / اسکرین شاٹس دی نیوز کے ذریعے

متحدہ عرب امارات (متحدہ عرب امارات) کا ایک ٹریول بلاگر ، خالد الامری ، “پاکستان اور اس کے ناقابل یقین لوگوں سے پیار کرنے والا” تازہ ترین مسافر ہے ، جیسا کہ اس نے سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی ایک نئی ویڈیو میں دعوی کیا ہے۔

پاکستان کی خوبصورتی سے بہہ جانے والی ، العمری کی ویڈیو میں دیکھا گیا ہے کہ وہ اسلام آباد کا دورہ کرتا ہے ، شاپنگ مالز میں جاتا ہے ، لوگوں سے بات چیت کرتا ہے ، اور ایک میں چائے سے لطف اندوز ہوتا ہے۔ چی ڈھابا (سڑک کے کنارے کے کیفے)۔

ملک کے پوشیدہ خوبصورتی کی پیروی کرتے ہوئے اپنے بڑے پیمانے پر مداح دکھاتے ہوئے ، ویلاگر نے کہا: “اس سفر سے میں نے سب سے بڑا سبق سیکھا ہے ہمیشہ یہ نہیں ماننا ہے کہ میڈیا آپ کو کسی ملک یا معاشرے کے بارے میں کیا کہتا ہے۔

فیس بک / خالد الامری (خالدالامری) / اسکرین شاٹس دی نیوز کے ذریعے

“اپنے آپ کو دیکھیں ، اپنے آپ کو دیکھیں اور اکثر آپ کو جس مہربانی ، خوبصورتی اور مہمان نوازی کا سامنا کرنا پڑے گا اس سے آپ حیران رہ جائیں گے ،” انہوں نے فیس بک کے بیس لاکھ سے زیادہ مداحوں اور تقریبا 8 850،000 انسٹاگرام فالوورز کو ‘سچائی’ کے عنوان سے ایک ویڈیو میں بتایا۔ پاکستان کے بارے میں ‘۔

اس کہانی کے آخر میں ویڈیو دیکھیں!

الامریری نے وضاحت کی کہ پاکستان کے بارے میں ان کے نقطہ نظر نے اترے ہی فورا. بعد 180 ڈگری کا رخ اختیار کیا۔

انٹرنیٹ سنسنیس کے ذریعہ فلمایا گیا ویڈیو میں ، وہ وفاقی دارالحکومت کے گرد گھومتے پھرتے اور قدرتی مناظر ، بھرپور ثقافت اور لوگوں کی گرمجوشی سے منحرف ہوتے دیکھے جاسکتے ہیں جنہوں نے اس کا خیرمقدم اسلحے سے ملک میں کیا۔

انہوں نے کہا ، “عوام اور ملک ناقابل یقین ماشہ اللہ ہیں۔”

“جب میں نے لوگوں کو بتایا کہ میں پاکستان میں اسلام آباد آرہا ہوں تو ، ہر ایک کو اندازہ تھا کہ یہ شہر کیسا دکھائی دے رہا ہے۔ لیکن میں آپ کو ایک بات بتا سکتا ہوں۔ ان کا تاثر اس حقیقت سے بالکل مختلف ہے جو میں نے آج دیکھا۔” نے کہا۔

فیس بک / خالد الامری (خالدالامری) / اسکرین شاٹس دی نیوز کے ذریعے

دراصل ، وہ اس بات پر حیرت زدہ تھا کہ ایک چھوٹے سے چائے والے اسٹال کے مالک نے اس سے رقم لینے سے انکار کردیا کیوں کہ وہ پاکستان کا ‘مہمان’ تھا۔

“میں ان لوگوں سے متاثر ہوا ہوں جن سے میری ملاقات ہوئی ہے جس نے اس شہر کو آج کے دور میں تعمیر کیا ہے۔ یہ کل کے پاکستان کی نمائندگی کرنا چاہتے ہیں۔ اور یہی اس ملک کو اور اس کے عوام کو واقعتا special خاص طور پر خصوصی بناتا ہے۔ ” اس نے شامل کیا.

ویڈیو کو ختم کرتے ہوئے ، الامریری نے ایک سرسری آواز میں “شکریہ پاکستان!”

ویلاگر نے صدر ڈاکٹر عارف علوی سے بھی ملاقات کی اور ان کے ساتھ ایک تصویر بھی لی جو انہوں نے اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔

پاکستان کے بارے میں حقیقت

مجھے پاکستان اور اس کے ناقابل یقین لوگوں سے پیار ہو گیا ہے ، یہی وجہ ہے کہ اس سفر سے میں نے سب سے بڑا سبق سیکھا ہے ہمیشہ یہ نہیں ماننا ہے کہ میڈیا آپ کو کسی ملک یا معاشرے کے بارے میں کیا کہتا ہے ، اپنے آپ سے ملاقات کریں۔ ، اپنے آپ کو اور اکثر دیکھیں کہ آپ جس مہربانی ، خوبصورتی اور مہمان نوازی کا تجربہ کریں گے اس سے آپ حیران رہ جائیں گے۔ پاکستان زندہ باد ، بہت زیادہ پیار اور خدا کی رحمت۔ انسٹگرام:خالدالامیری گروپ: خالد کا ورلڈ گروپ میوزک از ایکسن اینڈ سیلڈرو میوزک

کے ذریعے پوسٹ کیا گیا خالد الامریری بدھ ، 15 جنوری 2020 کو



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *